Butik

Museumsbutikken i Vor Frue Kirke ligger i forlængelse af kirkens museum på 2. pulpitur i kirken og har åbent samtidig med at der er åben for udstillinger i museet.

Bogen DOMKIRKE I HUNDREDE ÅR, der udkom 27.11.2022 er til salg i kirken og vedhenvendelse Kathrine@domkirken.dklæs mere

I butikken finder du bøger relateret til året to udstillinger og et udvalg af souvenirs, bøger om kirken og kirkekunst, figurer, postkort, cd'er mm. Priserne ligger fra 6,- kr. for et postkort til 1.300,- kr. for en Kristusfigur.

Ved bordet i kirkens forhal er der et mindre udvalg af vare og man er velkommen til at spørge i forhallen, hvis man ønsker at komme til selve butikken. Man kan også kontakte kirke- og kulturmedarbejder Kathrine Schmidt i kirken eller på e-mail  Kathrine@domkirken.dk uden for åbningstid eller for nærmere aftale.